Atsiliepimai
Aprašymas
Knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
Knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
Atsiliepimai